so tired...

jag får inte nått riktigt flyt det här med att skriva...
tiden är ett problem, men när väl tiden finns saknas motivationen och inspirationen att skriva. Den kommer inte förrän nu, när klockan är tillräckligt mycket för att jag redan ska ha hunnit somna och sovit en stund. nu.

men jag var så galet trött i skolan idag så jag trodde inte det var sant. har varit trött hela veckan, men torsdagar är alltid lite extra jobbiga på det sättet att man börjar dagen intensivt med något som inte tilltalar mig alls och som mest är ett onödigt ont. matte.
och ungefär i samma anda flöt det på resten av dan. Blev lite bättre till sista lektionen, profil. lite häst muntrar alltid upp. Hade körning, och det gick faktiskt riktigt bra. Körde en häst som bara är 6, och sist jag gjorde det (annan häst, men ändå) så gick det så fruktansvärt dåligt för jag var liksom inte tillräckligt bra för att ge henne det hon behövde, stöd och stadga. så var inte super självsäker när jag satte mig i vagnen, men det gick ju bra ändå (:

somna sen när jag kom hem från maten och sov till typ halv åtta... ändå galet trött nu.
men så fick jag sätta mig och skriva om lite olika djurstammar till växt-och djurlivet.
men nu ska jag kasta in handduken och gå och lägga mig för dagen.
imorgon tagga vi stallstjänst, ridning, växt-och djurliv och hemfärd.

Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0