let's go all the way tonight

Godkväll ni fina människor!

idag har jag lite grann kört fullt ös medvetslös.
eller nej, egentligen inte, men det har inte blivit tid över att blogga. måste lära mig få inte det ändå, vill inte släppa det, det är ju kul :D

Men i morse hade jag den här underbara känslan av att jag hade all tid i världen, vilket jag också hade, i princip, för jag hade sovmorgon (ända till 8, herregud!), vaknade tidigt och hade ingen lust eller behov av att somna om. så där låg jag och myste tills jag höll på att bli sen ändå... det är ju typsikt.

Men dagen rullade på, och när skolan var slut höll jag mitt löfte från igår. jag har hittat ett träningsprogram som ska göra mig redo för milen om 12 veckor. jag behöver 8 veckor, men vad fasen. jag kan köra 4 veckors träning på vilja. det ska gå! Så trots att det kändes som att det halvt blåste storm så gav jag mig ut och sprang. kan inte säga att jag älskade det, men jag gjorde det ändå. för att det ska gå!

Efter en snabb dusch sen gick jag upp till SE (Stora elevhemmet) och "pluggade" lite med Amanda ;) haha lärde mig mer om rubiks kuber än om procent och statistik, men provet blev ju uppsjuktet till onsdag eftermiddag från imorgon bitti, så det är chill :D

Men nu måste jag verkligen sova, för vi har matte lektion imorgon 7.45 i alla fall.

bjuder på en lite härligt somrig bild såhär i sämre vårtider.

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0