inte helt på

hmm... trodde jag skrivit ett inlägg innan, men det visade sig att jag bara loggat in.. wupps.

onsdagar är så sköna... börjar 8 och har liksom ett luftigt schema. galet härligt. men idag fick jag inte min 2 timmar långa lunch, utan skrev istället matteprov och fick lite ledigt efteråt. Men provet kändes rätt bra, helt okej. inte helt screwd kanske *hoppas!*.

Så efter lite mat och lite plugg gick jag, Ellen & Edda ut och gick 3:an fast hela vägen tillbaka till Ragårda så ~4 km. härligt! det är så underbart väder nu att man bara vill vara ute jämt!
men det går minsann inte för det är skooooola. och imorgon kör vi 7.45-16.30. men stalltjänst sista lektionen så lite luft blir det allt!

Men nu måste jag verkligen sätta mig med min citat analys. har analyserat 2 av 4 st och det ska vara inne imorgon... heja mig -.-'

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0