i mina drömmar finns det värme...

Äntligen slutat. Även om tanken på torsdagar är jobbiagre än att faktiskt vara i de så känns det ju alltid allra bäst att veta att man är klar för dagen, fri att göra det man känner för.

Men även om jag mest av allt känner för är att duscha varmt, lägga mig under ett täcke och titta på film tills jag somnar, så är det inte det jag ska göra. Jag ska gå upp till stostallet om en stund och pyssla om Lorelei, mitt och majas skötsto lite grann. Ska bara plugga lite till innan. Har rättat min svenska novell, men jag har att ta av om man säger så.. helt plötsligt fick vi mängder av läxor.



Så nu ska jag fortsätta
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0