I always tried my best to make you happy

dag har varit en så bra dag på många sätt, men en dålig också, så det blir lite jobbigt att sumera....

Men jag har varit glad idag. och hållt mig glad hela dagen, det känns skönt, trots att jag var så otroligt trött i morse och att det blåst så som det bara kan på Österlen hela dagen. Jag behöver röra på mig. Jag gjorde det idag, på idrotten, när vi spelade innebandy. Det gjorde mitt humör hela kvällen. och fortfarande. Jag har inte tränat på flera veckor. först var det lov, sen var jag sjuk och nu så är det inställt för det har varit turnering i innebandy så idrottshallen är upptagen... hoppas det är innebandy på torsdag i alla fall, har upptäckt att det är rätt så roligt. Men jag behöver träna upp min kondis för att orka ta i hela spelen. fast jag kommer inte igång. jag behöver en kickstart, särskilt om jag ska orka springa alla mina lopp som jag vill springa i vår/höst.

Vårruset
Springtime
Midnattsloppet
Tjejmilen.

Mina mål. jag har inte ens börjat, och det var månader sen jag sprang mer än 3 km i sträck. om 2 ½ månad ska jag springa milen på 50 minuter. jag måste. för min egen skull.

Har kommit på hur viktigt det är för mig att vara glad. jag är beroende av det. är jag inte glad en hel dag förstör det min dag. jag hatar att må dåligt. tror det är därför jag älskar solen så mycket. solen gör mig inte bara glad för stunden, det gör mig lycklig. Med den känslan behöver inte varje dag vara en solskensdag för att vara en bra dag, den behöver bara finnas. det räcker. måste hitta tillbaka till den känslan. Vi börjar imorgon. då måste jag ut och röra mig, så jag mår bra. och bli glad.




Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0