...and it has arrived

våren kom till Skåne idag. eller ja, den tog en snabbvisit igår, men idag verkar det som att sol och klarblå himmel är konstant. klagar vi? nej, det känns väl överflödigt? första gången på flera månader som vinterjackan kändes lite överflödig. älskar't!

måste passa på att erkänna att jag höll på att överge den här bloggen för en ny blogg på spotlife open, men på grund av lite strul så blev det inget. buhu. fatta nice det hade vart att blogga på spotlife. två av mina absoluta favoritbloggar ligger där, shopping and fashion á la Therese och pt-fia. två sidor helt klart värda besök!

Men istället för att ligga och vara bitter över det så kör jag på, trots en förkylning som smugit sig på över helgen! attans! SM torsdag-fredag i hoppning och då vill man ju klart inte vara sjuk! Får hoppas på tillfriskning tills dess. Så jag hoppar Friskis ikväll och satsar på en promenad eller något kanske. lite lugnare, men vill komma ut! sånna här härliga dagar suger verkligen att gå i skolan 7.45-16.30, men är ganska trevligt att bo en bit från skolan ;)

Nu måste jag byta om till idrotten. om jag inte har helt fel för mig så är det innebandy som står på schemat.



Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0