vi äro grymma!

Kom nyss hem från stalltjänsten. Fan vad min klass är grym på stalltjänst!
trots att det kommit in 15 nya hästar i ett av stallen var vi klarra 15-20 minuter tidigare, och vår lärare berättade att nv;arna som haft stalltjänsten igår inte var klara med att halma när klockan var halv och lektionen slutar..
bara säger det. samhällare är bättre än nv;are ;D haha
Nu sitter jag och äter lite frukost innan det blir att bege sig av mot stallet igen för ridning . Är fortfarande supertaggad och jag tror jag fick den hästen som jag trivs bäst med här på skolan också, Ceydido så det kan ju inte bli annats än grymt idag.
Nu ska jag pysa iväg.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0