tillbaks på ruta ett...

Ibland blir jag så trött på mig själv....
Har ju skrivit innan om besattheten av betyg som infann sin allt som oftast på min högstadieskola, Kunskapsskolan.
Men sen jag började på Bollerup har det släppt allt mer. mycket på grund av den enkla anledning att ingen annan hade samma "obsession" med sina betyg och det smittar av sig, precis som det gjorde på andra hållet på Kunskap.
och ju längre tiden gått har jag känt att jag "nöjer" mig med vissa betyg. VG är jag nöjd med, får jag MVG blir jag skitglad ;D antagligen för att det är svårare med betygen och bollerup.
och fick ju MVG i naturkunskap A, och mejlade häromdagen min datakunskap lärare ang. vilket betyg jag fått i den kursen. innan vi avslutade kursen gjorde vi en powerpoint.
och han skrev i mejlet "Du fick VG+ på powerpointen vilket ger dig MVG i kursen"
Men blir jag glad över MVG:t?
nej. såklart inte. jag blir besviken för att jag "bara" fick VG+ på powerpointen?!!
Blir så hopplöst trött på mig själv ibland!!!
med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0