Tema; Mångfald

När alla Helsingborgs skolor är lediga har vi istället tema dag med mångfald.
Var på nån rätt dryg intro i morse och har sen dess haft två föreläsningar. En av två kvinnor som jobbar med ensamkommande flyktingbarn och en som jag inte är helt säker på vad han gjorde, men dte var nått med Afrika och djur.
inte superspännande dirket, men helt okej. Känner egentligen att jag hade behövt dagen för att plugga. har så galet mycket att göra just nu i skolan.....

Nu efter lunch ska vi ha en föreläsning till, tror det är om nån kille som kommit som ensamt flyktingbarn hit och han ska berätta hans berättelse. Sen som sista lektion ska vi ha nån kampdans tror jag. Capuera typ tror jag det heter...

men nu ska jag snart pysa iväg.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0