stand through the pain, you won't drown...

blööe!
vakande idag och vad på så sjukt dåligt humör. Kunde verkligen inte sova igår, hade alldeles för mycket tankar som snurrande. Men gick och la mig i soffan istället, tittade och sov till Tyra banks show i en timme och sen var jag fit for fight igen!
så en tripp ut med hunden i det fina vädret blev det. och för första gången på alldeles för länge kunde man känna solen värma. alltså på riktigt bli varm av solen! så himla skönt! Hatar kyla och mörker!
Nu sitter jag mest och väntar på att mamma ska komma hem så ska vi åka och träna. Inte för att mina förutsättningar är särskilt bra än, sträckningen gör förtfarande väldigt ont sen igår och jag har fått världens fetaste träningsvärk i lår och vader eftersom att jag anser stretching överskattat... Men det är bara att bita ihop och köra ändå. Hur illa kan det bli liksom?
Med kärlek vänner
förresten! En bra låt! lyssna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0