så himla bäst

ååh vilket bra dag det här blev ändå.
Vaknade vid halv 6 som alla andra lördagar och kände mig pigg och vaken. så himla underbar känsla så ni anar inte!
så körde till stallet och det var supermysigt att jobba i stallet, riktigt härligt faktiskt!
Sen var väl resten av förmiddagen, med mina nybörjare sena teorilektioner och så vidare och så vidare inte lika härlig, men mina andra nybörjare, som jag haft en termin är så himla snälla och söta att dom får mig att inte vara så stressad och bara ha kul på teorinerna! Så de två sista bara flöt på. härligt värre!
Red Clooney lite sen när jag var klar med sista gruppen.Han har varit halt och behöver sättas igång, och jag är inne i en period när jag konstant hela tiden är supersugen på att rida så det var underbart även om det tog ett tag innan vi slutade bråka och började samarbeta. Men det brukar ju ta en stund för oss, haha ;)
Hann prata av mig lite med Bea också som motionerade Liva, en annan häst som också håller på att sättas igång. great!
Hem en vända och äta lite innan det bar vidare mot Mezo för ännu en härlig kväll med mina fina vänner Zara, Olea & Christian. Inte för att vi brukar ha dirket trist, emn herregud! Så fruktansvärt roligt vi hade ikväll har jag inte haft på länge! Ni känner igen känslan när alla pratar sjukt fort och är verkligen i sitt esse och klockrena komentarer och uttryck avlöser varandra konstant och var och vanannan minut bryter man ihop i asgarv och fortsätter sen prata, helst alla samtidigt i 300 km/h. Så underbart härligt hade vi det från 19-23.30. Vad skulle jag gjort utan er? hade ju uppenbarligen ett inferno av ord som behövde komma ut ;)
Nu ska jag faktiskt ta och gå och lägga mig.
Imorgon blir det Väla med Zara och lite plugg.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0