så galet trött

Just nu är jag så galet trött att jag nog hade somnat om jag lutat huvudet mot datorn... Så jag tänkte låta bli det.
Annars kom jag nyss hem från stan där jag var och fikade på Mezo med Zara & Olea. mysigt värre, vi behöver tydligen alltid prata. haha, skönt att veta! :D
Innan idag var jag hemma hos Zara och bakade sockerkaka och tittade på Luftslottet som sprängdes! mysigt värre och jag måste säga att vi var riktigt grymma på att baka. eller ja, Zara. Jag bidrog inte direkt jättemycket, men jag tar cred för det ändå :)
Dock är jag inte så väldigt taggad på veckan som kommer. Bara trista profillektioner hela veckan och när alla andra skolor är lediga på tisdag för att alla lärare ska på konferans ang. den nya gymnasieskolan, så har vi istället temadag 8-16.30. -.-' Även om vi är ett internat kan vi vara lediga. vill bara påpeka det...
Men istället för att vara bitter och trött ska jag gå och borsta tänderna så jag kan gå och lägga mig.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0