running full steam ahead

Det har ju inte direkt varit ett överflöd av inlägg på den här bloggen de senaste dagarna, men det fick bli så att skolan kom i mellan.

Efter mitt lätt bittra inlägg i måndags om vilket helvete det var att backa in i ett snett garage med släp på traktorn så var det bara att sätta sig med instuderingsfrågorna i idrott och hälsa A som vi hade till tisdagen. Tog en stund att göra klart de, sen var det bara att börja packa upp och städa lite på rummet eftersom att det alltid av någon anledning ser ut som hej kom och hjälp mig att dö när jag kommit tillbaka till skolan på måndagen.

Igår sen var det fullt upp från morgon till kväll. Skolan till halv 5, middag, sen direkt till hästarna som var så himla söta och sociala igår :D puss på Lorelei och Havanna! Gick vidare till datasalen sen där jag mötte upp Lara och vi satt och jobbade på powerpointen som vi ska görai datakunskapen till imorgon. satt där till halv 9 och var fortfarande inte klar, men gick tillbaka ändå, för där väntade både städning och mer läxor.

så det blev helt enkelt inte så mycket tid över till bloggen.

Men nu har jag nyss skrivit matteprov och borde egentligen sitta och fortsätta med mina powerpoint, men det kan ja göra ikväll. Har inget annat för mig efter skolan ändå tror jag.

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0