have-to-have

Åh!
när jag kollade runt lite på den här bloggen igår så hittade jag en skiva omm jag kände var som gjord för att älskas utav mig. Nämligen; Absolute Acoustic. så himla underbart!
blir mitt måste-ha i helgen!

Är ju en av få som fortfarande köper skivor i butik av den enkla anledning att jag tycker det är roligt att ha de och att få de direkt. Är inte ett big fan av att vänta direkt ;)

näemen låt bli då!
tänkte ju lägga in några youtube-klipp på mina enga guldkorn från plattan, men youtube har valt att inte samarbeta med mig idag, så ni får nöja med er med en lista och en länk om dom nu funkar :)
John Mayer - Who say's
Eva Cassidy - Fields of gold
Carolina Wallin Pérez - Utan dina andetag
John Legend - Ordinay People
Alicia Keys - Empire state of mind (part II) Broken down
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0