just for once

För en gångs skull var jag riktigt pigg när jag vaknade i morse och det kändes så himla skönt! synd bara att det inte satt i under den 1½ timme långa mattelektionen, 1 timme Växt-och djurliv och 1 timme datorkunskap. men i guess det är smällar man får ta...
under lunchen fick vi reda på att vår svenskalärare  var sjuk så det är därför jag kan sitta och skriva nu. Det är bara ännu en fördel med internat. Håla är bara en fördel. spelar ju liksom inte direkt nån roll om man sitter och glor hemma här eller gör nått vettigt haha ;)
Så nu ligger jag i soffan med ett öga på the F word och andra på Gossip girl. Kunde haft det sämre ;)
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0