it's a beautiful day...

Idag verkar ju blir en riktigt bra dag!
vaknade i morse, kände mig rätt så pigg men gick och la mig igen och vaknade fortfarande lika pigg och väldigt glad för att få ha sovit lite till :D Till första lektionen sen som visade sig vara film. Såg på Die welle och även om jag sett den innan så var det ju klart värd att se om. det är en ju rejäl tänkställare dne där filmen..
Engelskan sen och det gick rätt fort så kom nyss tillbaka från lunchen och det var rätt så gott. dessutom är det en såndär riktigt härlig vinterdag idag, som det annars bara brukar vara mer uppåt i landet. När det är kallt, men inte fuktigt och blåsigt vilket gör att det faktiskt räcker att ta på sig en tröja till för att inte frysa.. härligt värre!
Just nu utanför mitt fönster.
Nu har jag håla i nästan två timmar innan det är dags för matte. Har planer på att göra min spanska läxa eftersom jag inte hann göra klart den igår.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0