sponge!

... och här sitter jag i soffan och känner mig gulligt ofräsh. Har varit på mitt livs första innebandyträning och måste säga att det var roligare än jag trodde. Så jag fortsätter nog störa bönderna där, jag tror inte riktigt de tyckte om mig, jag är ju inte så bra direkt.... haha ;)

Jag ska alldeles snart hoppa in i duschen, men tänkte läsa igenom det vi ska ha läst i Växt-och djurliv till imorgon. Vill kunna gå och lägga mig direkt efter duschen, det är typ det skönaste som finns!!

Har en superprofildag imorgon. Körning på morgonen, ridning innan lunch. och om jag packar ikväll blir det nog inte ens stressigt med maten och allt. lycka! :D

Nu ska jag läsa om svampar, haha :D
Med kärlek vänner



ett asymmetriskt svampdjur!
spännande HUH?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0