sådär dagen efter

Blev ju rätt sent igår så det var inte direkt en pigg Sofie som gick upp och hade matte kvart i åtta i morse.

Fick gå och jobba hemma på Arbetsliv naturbruk så jag passade på att lägga mig och vila eftersom att klockan var kvart i elva och jag började inte nästa lektion förrän 1. Så fick sovit en stund i alla fall även om det inte var det enklaste att somna mitt på dagen. Dock innebar det ju ingen lunch och jag sov för länge för att hinna äta i morse så det vart inte så bra. men på fikat hann jag äta lite. illa illa att slavra med maten!!

Nu har jag kommit hem från min sista lektion som var körteori. Fick VG på min uppförning och är supernöjd :D är ju inte särskilt duktig på att köra så bilr så glad när det går bra :D

men nu tänkte jag ge mig ut och springa innan min mentorsgrupp kommer hit vid halv 6, så får snabba på..

Med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0