och sen dagen idag

Idag var det ju dags för årets första klubbtävling som vi i US arrangerar, och eftersom att typ alla utom jag och två till avgår på årsmötet på tisdag sp blir det den sista med det US gänget.

Tävlade själv en LB:1a och det gick inte alls särskilt bra. Blev inte nöjd alls, men kan egentligen inte förvänta mig det heller. Känner inte hästen och var inte riktigt in the right mode så att säga...

menmen. sånt är det.

så jag hann inte med så mycket mer idag. somnade typ i soffan innan, är så himla trött så jag tror  det blir sängen nu för min del. Åker ju tillbaka till skolan vid halv 7 imorogn (y)

med kärlek vänner


btw är jag så galet sugen på  att åka skidor så det finns inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0