ge mig sommar!

Imorgon pyser jag ner till Malmö med min fina vän och fd. kollega Olea. Kommer bli grymt, är så galet sugen på nya vårkläder nu så det är helt galet.
dessutom behöver jag ett par nya mörka jeans grymt mycket. kikade på ett par i Ullared som jag redan har, men som börjar gå sönder (de kostar 99kr så kan ju inte riktigt räkna med annat) men som är galet sköna och faktiskt snygga. Men det var nått fucked upp med storlekarna så orkade inte hålla på.

i sommar tänker jag minsann ha höga shorts i linne eller kanske skinn med ett instoppat linne och en blazer/bolero.... gud vad jag längtar till sommaren!!


typ nått sånt. och bruna ben! ge mig!

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0