as strong as you were, tender you go. i'm watching you breathing for the last time

jamen gud vad lugnt och skönt jag har haft det idag :D

Ridning på första lektionen. och även om det gick rätt dåligt så är det ju alltid härligt att sitta till häst!
Men sen var jag ledig, hela dagen. Körde ju upp på traktorn förra veckan och behövede itne gå idag, så hela eftermiddagen låg jag i min säng under täcket med datorn i knäet och åt choklad. Kunde haft det värre med tanke på att det är svinkallt ute :D haha

Men pallrade mig upp till middagen i alla fall och om 1½ timme är det kvällsfika i matsalen så det blir ännu en tripp dit idag, haha :D mat for the win!!

Och nu ligger jag mest i en soffa och lyssnar på bra musil. Både Born this way (som jag lyssnat på ohälsosamt många gånger sen jag upptäckte den) och annat.
bland annat världens finaste, sorgligaste låt av James Blunt "Carry you home"
galet fin!


(på originalet var inbäddningskoden inaktiverad så det fick bli en sån här version :)

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0