Vaknade sent idag. Typ kvart i tolv trots ...

Vaknade sent idag. Typ kvart i tolv trots att jag gick och la mig vid midnatt igår. Helt galet trött var jag! Annars har dagen ägnats åt shopping på väla, familia och ikea. Blev lite skor, gummistövlar en fotoram och lite sånna saker. Var egentligen på jakt efter en jeansskjorta som jag sett på hm.com men hittade den inte i butik :-( men hittade däremot en riktigt fin jacka i trenchcoat typ där är bara lite osäker på om jag där nån glädje av det på skolan.... Får väl se om jag kanske införskaffar den nästa vecka istället :) nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska strax städa lite på mitt rum och cykla till maxi och handla frukost till imorgon... Älskar att äta på smällfulla morgontåg -.-' näe :) ha en bra kväll! Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0