Det hade kunnat vara värre.

Sitter i fönstret på mitt rum med datorn i knäet och på ena sidan om mig, utanför fönstret går solen ner över fölhagen och majsfältet, bakom mig brinner ett doftljus och på andra sidan dörren finns det härliga vänner. Det känns överflödigt att klaga.
Dessutom är Maja i Tomelilla och handlar nu och hon lovade att köpa saft och lite godis till mig så kvällen kommer helt klart spenderas framför tv;n.
Imorgon är det hemfärd efter 2 svinlektioner och naturkunskap, men hit igen på lördag för höstfest. loevlish! :D
Nu ska jag fortsätta på gårdagens resultatshow som jag missade igår på grund av en spontanpromenad igårkväll med Maja, Kim och Ellen. Blev en hel del filosofiska tankar där och då...
Ha en underbar kväll
Med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0