what you should do ain't always right. but most of the time.

Här sitter jag och gör saker som jag verkligen inte borde. Det vill säga allt utom att packa och städa. Men det är ju så galet tråkigt att det säger ju sig själv att facebook kallar! :O
Men måste nog faktiskt ta mig i kragen snart om jag ska få med mig några kläder överhuvudtaget till Azorerna. fast jag har faktiskt packat alla mina mörka kläder. Det är bara de ljusa som ligger i torktumlaren, som för övrigt borde vara klar nu... och sen har vi dold städkontroll denna eller veckan efter lovet så mitt rum måste ju vara kliniskt när jag går härifrån, vilket jag borde göra om ungefär en halvtimme. Då är det dags för dagens andra prov; Spanska. Underbart... Hade matte nyss och det gick väl sådär. inte super men inte hela kasst heller...
nu har jag dessutom fått hicka, så jag tar det som ett tecken att det är dagas för mig att gå till torktumlaren.
Med kärlek vänner
ps. det är jättekallt i hela vårt hus. Förstret i köket gick sönder för det blåste så mycket när Edda skulle öppna det och så kom vaktmästaren och tog bort hela fönstert. ha en mysig kväll /natt här tjejer. :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0