what a weekend it's been!

helt galet vad trött jag är nu!
Har varit igenridningar på stallet idag vilket innabär att jag hade mina teorilektioner idag med. som tur var inget stalljobb klockan 7 på morgonen. hade så inte pallat det! Men mina barn var faktikst duktiga idag! ;D haha dom kan om dom vill minsann!
När jag var klar vid halv 3 åkte jag hem och åt tillsammans med mina föräldrar och min farmor&farfar som var nere och hälsade på. trevligt,trevligt. var ett tag sen man träffade de. Sen drog jag vidare till Väla för att spendera lite tid/pengar med min vän & x-kollega Zara. blev dock inga inköp utom en massa mat och en fleecefilt på IKEA. ni vet det börjar bli jobbigt när vi har 2 filtar och är 5 pers i huset nere på Ragårda, haha :D the winter is coming....
Men nu borde jag verkligen sova känner jag för imorgon blir det upp vid kvart i 6 för att åka till skolan. underbart, är det inte? menmen. bit ihop eller bryt ihop!
Det har i alla fall varit en superhelg. Har hunnit träffa många av mina fina, fina vänner. tack för att ni finns♥
Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0