solve this problem, please?

Sitter och fikar lite i köket med Kim innan det dels är dags för henne att åka hem för gott och dels innan det är dags för mig att cykla bort till stallarna för att få lite info om de olika hästkurserna vi ska välja efter lovet.
Känns sjukt drygt att jag missar så mycket nästa vecka eftersom att jag åker till Azorerna på torsdagen. Vi ska till reningsverket med naturkunskapen på torsdagen så jag har mejlat läraren ang. det, men hon har inte svarat, och sen har jag spanska prov som sista lektion på onsdagen, när jag ska åka hem men fritids kan inte köra till Tomelilla efter 4 vilket innebär att jag måste göra provet någon annan gång, men vår spanska lärare är bara på skolan tisdag och onsdag, det vill säga de dagar jag har spanska så har ingen möjlighet att prata med henne innan tisdag och då känns det liiite sent...
får fundera på hur jag ska lösa det där.
Nu måste jag sticka.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0