på G

Har avverkat 2 teorier och så jobb i stallet så nu är det en kvar, sen tar min kära vän Sara över på den sista så att jag & Zara kan åka till skolan för höstfest! :D kommer bli helt grymt kul!!
Måste bara säga, ang. IDOL igår att herregud vilka bra som gick vidare! alla som jag hejade på tog sig i alla fall hela vägen + båda helsingborgarna!! underbart roligt kommer det bli att kolla på IDOL i höst tror jag. Synd bara att jag & bea var lite sent ute med biljettköp så att det nu inte finns några kvar, varken i Göteborg eller Malmö :( Får väl anvjuta det hemifrån istället!
Näe, nu ska jag kolla igenom en bok om hästens färger för att friska upp minnet lite. känner att det kanske inte är det jag funderar mest över... haha
med kärlek vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0