Nej vad trist!

åhnej!
Alice Hagenbrandt från IDOL hoppar av. trist tycker jag. hennes första audition sitter fortfarande friskt i mitt minne och helt galet vad bra hon var då. klart hon har varit bra efter det med, men inte på samma sätt som tidigare. hade hoppats att hon kanske skulle komma med ett liknande framträdande igen, men icke. Så kan det gå. Det viktigaste är väl ändå att det känns rätt, och om det nu inte gör det så är det väl bäst att lämna, har jag lärt mig. Varför plågas i onödan liksom....
Men vad som är bra är ju att Minnah kommer tillbaka istället och jag var ju sort of a big fan of her as welll så när det stod mellan de i fredags kändes det trist vilket som, så nu bara byter de plats. Kan ändå känna att det är lite synd om henne om hon ska uppträda imorgon, och Alice hoppade av idag... Fast det kanske bara blev officiellt idag och både Alice och Minnah vetat det ett tag. Vad vet jag.
Ska i alla fall bli spännande att se imorgon hur de presenterar det för resten av svenska folket, och vad reaktionerna blir. Får väl uppdatera mig imorgon med.
Lägger upp Alices första audition som avslut på det här inlägget.
Med kärlek vänner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att Alice hoppade av. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-22 @ 18:49:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0