ååh vilken nostalgi!

Ska snart bege mig ner till Mezo och träffa mina fina vänner. kommer bli grymt, såklart.

Bloggade jag igår förresten, på tal om nånting helt annat? Tror inte jag gjorde det och då kan jag ju berätt alite om det nu. Åkte ju och hälsade på Kunskapsskolan med Bea eftersom att jag ändå var hemma i Helsingborg pga mitt (otroligt onödiga och dryga) läkarbesök. och det var ju nostalgi på högsta nivå att gå in där! Trodde ju att jag skulle smälla av, men det var superkul att se allt det gamla välbekanta igen. Det var inte mycket som hade förändrats och stämingen var densamma. pricken över i;et var när vi hörde en lärare ropa; "Du vet att du har redovisning idag klockan tolv va?" och eleven svarar "Va?! Har du redovisningar idag?!" såå himla kunskapsskolan. helt underbart.

Det trista var ju att våran handledare (mentor) slutade i Helsingborg tillsammans med oss och började jobba som viceskolchef på kunskapsskolan i Landskrona, men så när jag & Bea står och pratar med koordinatorn så kommer the one and only Lidija in i sällskap med typ 30 engelskmän som var nyfikna på konceptet. Det var så himla roligt att träffa henne!! åh var jag bara ville sätta mig och ha ph-samtal med henne! (personligt handledarsamtal) underbart.

och när vi var klara på skolan gick vi och åt där vi käkade typ varannan dag under vårterminen i 9;an; Hälsovisionen. galet god mat har de där. Love it! haha

med kärlek vänner





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0