weekend!

åter igen sitter jag med min söta dator i knäet och myser av tanken på att det är fredag.
Vet inte riktigt vad man ska säga om dagen, men för att sumera det hela kan man väl säga att när jag lämnade skolan vid 2 tiden var jag så glad att jag höll på att glömma att lämna in min teknik uppgift. I stallet sen när vi skulle diskutera ULK-redovisningen slutade med att Olea dansade rysk folkdans till spice girls runtom hela US-rummet.

väldigt underhållade det där sistnämda måste jag säga! väldigt kul.

Imorgon blir det fullt upp, som alltid. känns som att varje helg har varit bokad ända sen i julas, men men.
ska ha Andreas teorilektioner på morgonen (lyckads byta bort stalljobbet till Bea som är konstig och gillar att gå upp klockan sex på morgonen!). Sen blir det stan med Olea och leta skolavslutningskläder och efter det är det ju dags för Springtime 2010! på kvällen får det nog bli plugg :/ segt men sant...

ha en bra helg! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0