friiiiiiiday :D

Nu ska jag faktiskt ta och skriva ett lite mer riktigt inlägg istället för mina så korta uppdates med senaste upptäckten i mitt liv. SMS-bloggning. haha mycket bra uppfinning av blogg.se tack för den!

dagen har iallafall dels spenderats i skolan med "poker-orientering" och massa leker med världens bästa klass. Kunskapsskolan Helsingborg klass 9:5 handledare: Lidija. <3 gud vad jag kommer sakna alla! 25 dagar kvar tillsammans!

till stallet sen och träffa lite människor. mysigt. hem snabbt och trycka i mig en hawaii barnpizza (kärlek) innan det bar av ner till gröningen tillsammans med Zara & Olea för att planera sommaren. kommer bli bäst. sen vidare till mezo, fikade ute. så himla skönt! :D supermys.

dagens ord: parallellt. vädligt välanvänt idag kan jag berätta.
Dagens samtalsämne: Tid. Vad är egentligen tid och vid den absoluta noll-punkten går tiden fortfarande då. går tiden parallellt med vår värld eller parallellt i vår egen värld. Inte helt enkla frågor att fundera på, men en del svar har vi kommit fram till, fast det tog ett tag.
alla borde testa att fundera på sånna frågor. inte helt lätt, men ganska... förlösande på  något sätt.

nu ska jag alldels snart gå och lägga mig, för jag är väldigt, vädigt trött :)
puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0