dress for sucess

då har man testat smsblogga också och det gick ju alldeles utmärkt! haha kommer nog fortsätta med det. rätt härligt :D

haha. nu ska jag bara spendera denna lördagkvällen framför min data som jag inte spenderat alls mycket tid med på sistonde. Har mest suttit vid US dator och mammas dator, men nu ska jag sitta under min säng med min söta dator hela kvällen lång :) mysigt mysigt.

Imorgon funderar jag på att åka till väla och kolla på kläder till skolavslutningen. har några funderingar på vad jag vill ha på mig...


Den rosa klänningen fast i vitt kanske...

...tillsamans med en snygg jeansjacka!



eller kanske den klänningen... fast den är kanske mer till middagen efter det.. fin är det i alla fall

jaja får väl se hur det blir! MQ har väldigt fina klänningar i alla fall :) Får se hur det blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0