Student bal

Dagen idag har spenderats nere i Tomelilla, på Bollerup och vid Svaneholms slott för att titta på min kära syster och her classmates när de skulle på sin bal. De var superfina allihopa. Har nog aldirg sett så många, fina klänningar på samma ställe! galet.

Åkte hemifrå vid 12 och var inte hemma förrän vid halv 8, så nu är jag supertrött fast jag borde både springa och plugga. Blir nog lite av det sistnämda i alla fall annars kommer jag aldrig hinna!

imorgon är det "fredag" och hur skönt är inte det på en skala? seriöst! och på fredag blir det mamlö med Andrea och bara shoppa! galet mysigt! :D för hon kommer förvinna snart :( Hon har fått jobb på en turridning i Portugal så hon ska vara där i ett halvår. Superkul för henne verkligen! :D wish u all luck sis.!

puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0