Springtime!

Det blev en minst så lång och tuff dag som jag förväntade mig igår. Från 10-12 hade jag teorier, tack Bea som är mitt mentala stöd! Sen snabbt som attan hem och duscha och byta om, sen träffa Olea i stan fem i ett. Hämta ut alla grejer till Springtime och så för att sen fortsätta till MQ och leta skolavslutningskläder. Har inte hittat den beiga/bruna kläningen som jag lade upp här innan någonstans! varken på Väla eller i stan. inte heller den vit volangklänningen i rätt storlek -.-' men ska till Mamlö på fredag med Andrea så får väl kolla där.

Hann inte med så mycket mer än MQ innan Olea skulle hem och på US-möte (som jag missade) så jag kutade runt halva Helsingborg för att leta rätt på ett ställe där som sålde pasta som takeaway, fast jag kom inte ihåg var det var... är tydligen både senil och har dåligt lokalsinne! såklart låg det inne på Knutpunkten som är ungefär som Centralstationen i alla andra städer -.-' typiskt mig.

köra upp till Idrottens hus och byta om till löparkläder som jag så smidigt hade pregat ner i min väska för att sen köra tillbaka och gå bort mot Henry Dunkers plats där starten skulle gå. Sjukt jävla mycket folk! 2000 löpare! galet.
själva lopper gick faktiskt väldigt bra! Fick bara så väldigt enormt ont i mina stackars hålfötter! de klarar 5km sen blir det 5km på ren vilja!

men dom som sätter ut banan är så himla elaka! sista 1,5 kilometerna är bara en lång, lång, lång helt spikrak asfalterad väg. känns som den aldrig ska ta slut. och sen Kullagatan (shoppinggatan) upp och i mål. helt galet slut, men ändå väldigt nöjd. kollade tiden nu 58.14. Så jäkla nöjd :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0