God morgon

... jag har aldrig fattat grejen med att gå upp så väldigt tidigt.
och idag gick jag upp sju, och vad hände? jo, jag har redan hunnit skumma igenom hela HD, och sen hamnar jag vid datorn. inte bra, inte bra. sånt händer :)

idag blir det plugg för allt i världen. Det kommer vara typ morgnarna som jag kommer ha tid att vara lite social via datorn, eftersom att ja, jag har lite annat som behövs göras. 

näe, nu ska jag nog gå och klä på mig. åhh. så måste man komma på det också -.-' Gud vad jag behöver ut och handla lite nya grejer! Är så trött på mina egna kläder att jag vill kräkas på dem! Men för fräschhetens skull ska jag inte göra det. och sen ska jag nog dela ett äpple att äta i skolan. ingen lunch idag you know! :)

ha en bra dag
puss&hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0