gasen i botten!

ja.. vad ska man egentligen säga om livet. Det flyter inte riktigt som jag vill, men det känns ändå som att man nsätan börjar se slutet av tunneln. Fick äntligen ett steg redovisat, steg 8 i franska, så nu är det bara 10:an kvar innan jag kan säga upp mitt moderna språk elevens val. Även spanskan börjar tunnas av och vi har vår andra, och sista projektredovisnign på onsdag. skönt.

Har också nyss avslutat min 3½ sidor långa uppsats som kärnkraftverk som ska vara inne imorgon, men eftersom att vi ska ha ett prov också (så jäkla onödigt) så blir det ingen ledig kväll ikväll utan massa plugg. Har hela helgen fullbokad också, men har så galet mycket att göra att jag måste plugga på kvällarna ändå. sjukt mycket. galet gött att vi har halvhemstudiedag på måndag så att man kan få lite saker gjorda.

Så nästa veckas "to-do list" blir fullspcäkad.
puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0