ULK

Helgen bestod av massa lektioner i sånt som tydligen ska vara bra att veta (: såsom Föreningskunskap (dom la det "tråkigaste, men viktigaste" på "mördarpasset" mellan 13.30-18.00 med fika 15.00, en lördag!), Friskvård och diskussioer/redovisningar. Superkul!
Det är verkligen hur inspirerande att åka iväg på lära sig om saker som man kan relatera till, är intresserad av och också göra det med en massa andra människor som är likadana! sjukt kul!
Nästan samma människor som på ULK 1 och jag kan inte säga annat än att jag älskar vår ULK-grupp :D vet till och med nästan vad alla heter :D haha

igår kväll, efter att vi haft värsta danspasset i vår konferanssal (haha vår instruktör från Skånes ridsportsförbund vad bla. utbildad Salsa-lärare. + allt annat också! Hon hade på riktigt gjort ALLT!!) och middag joggade jag & Sassa bort till macken som låg lite längre bort och köpte godis som vi, eller ja, jag, käkade i gymmet samtidigt som jag drack cola och power-walkade på löpbandet :D haha dessutom kollade vi på Melodifestivalen. Sen badade vi i typ en halvtimme i mini-mini-poolen :D haha. sjukt kul :D

men nästan roligast var att varje gång man öppnade dörren till rummet så lät det nästan exakt som ljudet av "Kuminikatorn" i Kim Possible!! haha så den låten blev typ ledmotivet för hela kursen! haha

men tack alla för en super helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0