skolan...

skolan är ändå det ställe där man spenderar stora delar av ens första 20 år...
och gud så mycket minnen man har fått från grundskolan när allt var helt nytt. jag menar man började ju när man var 6! i sex år hade man funnits till över huvud taget innan man skulle lära sig saker som inte tillhörde vardagen. läsa skriva, räkna osv. en fd klasskompis la ut några gamla klasskort från åk. 2-4 och mana blir ju så nostalgisk så det nästan är läskigt...

och bara under dom 3.5 år som jag har gått på Kunskapsskolan har jag fått så otroligt många sjuka, roliga och helt bananas minnen.
det är nästan värre att kolla på dom filmerna från sommaravslutningen nu år somras. den låten som våra lärare sjöng till oss åttor. så kul. men känner verkligen hur mycket man kommer sakna allting, nu när man börjar skymta slutet av tunnlen som innefattat min vardag i snart 4 år...

jag vill verkligen inte sluta på Kunskapsskolan. jag älskar min skola.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0