run!

när jag väl kommit hem från kisoken (2 timmar senare än jag fått höra igår...)  chillade jag en stund tills Andrea kom hem. Då drog vi till Pålsjö så jag kunde springa och hon ta ut Kelly.

Galet vad skönt det var att springa! kände hur mycket jag saknat det, jag menar det var ju jättelänge sen jag sprang sist! men nu står jag åter i valet och kvalet om jag ska springa 10 eller 5 km på årets Springetime. Det går på lördagen den 8/5 och på tisdagen det vill säga den 4/5 så ska jag springa Vårruset i Halmstad, så det blir en del springade den veckan.. frågan är om jag kommer hinna komma i en sån form som gör att jag kan prestera bra även på lördagen... (gosh, sen är det banhoppning på onsdagen och hopptävling på söndagen. vart ska detta sluta!)

jaja. Jag har till den 18:de på mig att bestämma mig. tur är väl det! (:

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0