Quick!

Gud vad dagen har gått fort idag!
skola hela dagen som alltid. pluggade en del inför spanska nationella muntliga imorgon.. går väl... sådär. men vi kämpar på (:

sn ev det direkt till stalllet och kiosken. Redan vid 5 kom Sandra så jag fick sällskap och fram till halv 5 så hade Bea underhållit mig :D kalas-nice :D

och i brist på annat att göra så bakade jag & Sandra en citronkaka. Tur för mig att hon går hotell & Restaurang haha :P Väldigt imporvissativt blev det, eftersom att det inte är gjort för att baka där + att vi knappt hade några ingredienser, så som bakpulver :P haha.

sen blev det ridning, och eftersom att den hästen jag brukar ha vrickat sig i hagen så blev det en ponny istället!! haha galet roligt.man fick ju rida lätt i 700km/h! och i och med att det är klubbhoppning på söndag så var det banhoppning. haha. så kul det var! jag flög av! :D Poppe, ponnyn som jag red är ganska låg i halsen så när han stannade flög jag över och landade på oxern :P lucky me jag hade säkerhetsväst :D haha

men sen gick det bra hel banan runt med storhästavstånd i kombinationen haha :P tur att han har stor galopp :D

nu ska jag snart sova så jag är helt på G till nationella imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0