Espanol!

haha lyckades inte få in det spanska n:et så det blev lite fult :P Espanjol hade varit ännu fulare så det får vara som det är!
Skrev i alla fall nationella proven i spanska idag, det var dit jag ville komma haha (: och gud vad skönt det var när man kände att det inte var så svårt som jag trodde det skulle bli! "Uppsatsen" var helt klart lättast, och eftersom att det var sista delen var det galet skönt att kunna gå hem och i alla fall känna sig helt nöjd med det sista man skrev (:

och eftersom att vår spanska lärare (som btw typ är bäst i världen?!) är i Gamleby med åttorna, så fick vi inte reda på några resultat... så det kommer dröja kanske 1½ vecka innan vi vår veta. NERVÖST!!

Idag började ju också SM i hästhoppning uppe på stallet, så efter skolan blev det dit och jobbade några timmar i kiosken. passade också på att hämta mitt funktionärsband för helgen. Så nu går jag omkring med ett neonrosa band om höger handled -.-' haha (: men det är så snyggt så snyggt :P

Känns som om jag mer eller mindre kommer bo på HFRK denna helgen, men det ska faktiskt bli ganska mysigt. Ska vara på framhoppningen lördag och söndag morgon så då kan man ändå bestämma själv hur länge man känner för att stanna efter det och man har liksom möjligheten att göra nått annat den dagen också om det nu skulle vara så (: Fast imorgon tror jag att jag är uppskriven, mot min vilja på det värsta passet. 17.45 - Slut. God knows när dom tävlingarna slutar!! typ 23-23.30 nånting? sjukt segt. men men. sånt är det (: man får ju ställa upp för sin klubb.

btw, på tal om nånting helt annat, så klagade jag på ett tag sen här i bloggen (tror jag. jag brukar klaga på saker här) att alla mina jeans går i sönder på samma ställe. och självklart!! nu har ännu ett par gått sönder där!! helt sinnes!! nu blir jag snart frustrerad!! dom andra jeansen kan man ändå skylla på att jag använde ganska mycket men dessa är dom jag använde allra allra minst!! heeelt sjukt störigt är det!! så nu måste jag köpa nya ljusblå jeans så min färgskala är komplett igen! men när ska jag har tid att hinna det tyckte nån? inte i helgen och inte på hela nästa vecka. min vanligtvis lediga dag är uppbokad med US-möte från 5, och innan dess måste jag ut med hunden, äta och så vidare... kanske hinner springa ner på en lunch och köpa första bästa par? Får se hur det blir med den saken.

Nu, eftersom att det inte är något på tv och jag kom hem 2 timmar tidigare än vad jag brukar göra så tänkte jag vara så amtibiös att jag skriver lite på min komparativa analys i svenska (: helt underbart -.-'
haha. När nu ska jag faktiskt göra det.
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0