:(

Det är veckan innan påsklovet, vi har ett NO test på två timmar inför Nationella proven i biologi v. 18, en 6-8 sidor lång uppsats om ett U-lands hållbara utveckling som ska vara inlämnad på fredag , uppsatsskrivningen i Engelska nationella proven på onsdag.

Då ska jag såklart få influensa!!

Så jäkla störigt. Det är btw därför jag kan blogga nu, för att jag är hemma och är sjuk... igår var det värst. Hade fruktansvärt ont i ryggslutet (korsrygg, ländrygg? nått sånt heter det nog) så att sitta ner 2 timmar i sträck och försöka koncentera sig gick sådär :/

men det är smällar man får ta... är bara lite orolig inför imorgon, men det får gå ändå! jag har ju inte så mycket att välja på om man säger så...

jaja, solen lyser nästan i alla fall och världen i särklass sötase hund gör mig sällskap och håller mig vamr hur länge jag än skulle ligga och kolla på tv under 1 miljon filtar. puss på dig Kelly <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0