back on track

Tillbaks till verkligenheten dåja.
galet vad segt det var att släpa sig upp i morse! särskilt eftersom jag inte kunnat sova igårkväll för jag var jätterädd att jag inte skulle vakna på morgonen. konstig känsla det där...

i alla fall. dagen gladaste nyhet vad att jag äntligen klarat steget i matte som jag nu skrivit 4 gånger!! äntligen VG! känns som jag aldirg varit så lättad över ett VG som nu :P

inte sådär väldigt seriös på eftermiddagen, men det kan man ju inte alltid vara :P haha

sen till stallet. Red världens sötase Liberton som var såååå fin <3 älskar honom. Happyfool :D

haha. nu ska jag alldeles snart kolla på Boston tea party som börjar idag! älskar Filip & Fredrik! <3 sjukt bra :D

hihi. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0