what else would I do?

Ligger och lyssnar på när Anna Bergendahl var gästredaktör i Musikguiden i P3. helmysigt!
och just nu kan jag inte låta bli att älska livet på ett relativt genuint sätt (ord som jag mer eller mindre överanvänt i mitt desperata försök att skriva litteraturnomineringar -.-').
Det har varit en dag med absolut ingenting att göra. solen har strålat som om den aldrig gjort annat hela dagen, allt jag har gjort är legat ute i hängmattan och läst en superbra bok (Fyrvaktaren - Camilla Läckberg), ätit grillad flintastek med nypotatis och sedan åkt och bada hunden för att nu avsluta dagen med att spendera 4 timmar på att lyssna på just Anna Bergendahl i musikguiden, och hennes låtar och anledning till låtarna stämmer väldigt bra överens med låtar som jag haft brist på den senaste tiden men som jag älskar. Sentimentala, sorgliga ballader... För hur blandad och crazy bananas min musiksmak kan vara så hittar jag alltid tillbaka till just de balladerna så man får väl anta på något sätt att det är det min musiksmak utgår ifrån....

så jag har ingen aning om vad jag lyssnar på, men jag vet att jag gillar det och önskar att man bara kunde få alla låtarna på sin iPod utan att behöva anstränga sig...

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt liv och skänka en tanke och hoppas att alla har det minst lika bra som jag.
puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0