The Fall

Nu har jag alldeles precis kollat klart på filmen The Fall, och ja, det var en intressant upplevelse. Vad jag uppfattade (jag lyckades inte ställa in svensk text vilket gör att man automatiskt fattar mindre, och eftersom att jag är så dåligt på att göra en sak samtidigt så gjorde jag hela tiden något samtidigt, så jag hängde inte med helt och fullt, men nästan), så var det en väldigt bra film, och den innehöll väldigt fina vyer och landskap. läste på baksidan eller nånstans att de hade spelat in i 26 olika länder för att kunna uppfylla regissörens vision av en unik filmupplevelse, och ja, unik var den!

ska nog se om den nån gång på tv:n så man är lite mer fokuserad och kanske inte heller när klockan börjar närma sig två, för nu är jag så jäkla trött att jag håller på att somna framför datorn. inte okej.

but i recomend it! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0