Sommar i P1

förra sommaren upptäckte jag på riktigt sommar i P1 och blev helt fast! herregud, jag älskar det och lyssnar fortfarande på mina favorit program i podcastversion. typ Filip&Fredrik, Camilla Läckberg, Laila Bagge osv.

Så nu såg jag nyss att årets sommarpratare blivit publicerade och det verkar inte direkt bli en dålig sommar på den fronten i heller. Ex. ska Amanda Jenssen, min inofficilla husgud prata, Andreas Lundstedt, Christine Meltzer, Clauida Galli, Anna Odell (hon som fejkade en psykos och kallade det konst för ett tag sen) och Josephine Bornebusch. Så en hel del roliga människor om du frågar mig!

men den som stack ut mest i den långa listan av författare, artister och skådespelare var Annika Östberg. Den livstidsåtalade mördare som suttit i amerikanst fängelse hur länge som helst. Hon hade ingen titel efter sig som alla andra... vet inte om jag ska lyssna på det, men det kan bli roligt att läsa kommentarerna om programmet efteråt...

Så nu börjar en klar bild över hur sommaren ska läggas upp skapas i mitt huvud. Sommar i P1 var den saknade  pusselbiten. 1 vecka kvar nu, inna sommarlovet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0