skolavsluting

Skolavslutningen 2010 är avklarad och därmed också min tid som elev på Kunskapsskolan. 315 fucking poäng blev resultatet av dessa åren och hur osvenskt och fel det är må vara måste jag säga att jag är rätt stolt över mig själv. 1 MVG från full poäng! Grattis också till alla andra som fick de betygen och poängen de ville ha! :D

Så nu är det enda som kvar står av tiden med elever och lärare på Kunskapsskolan i Helsingborg en avslutingsmiddag med alla medarbetare på skolan och alla elever i årskurs 9. ska bi galet roligt och såklart lite sorgligt... Vi har ju ändå träffats nästan varje dag i 4 års tid och på slutet också fått en helt annan kontakt med människor man inte tidigare lagt märke till... men jag antar att det är så det är. men vet inte vad det är man har förrän det är dags att säga adjö...

ha ett bra sommarlov nu vänner! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0