school...

shit. kommer knappt ihåg hur man börjar ett inlägg. känns som att det avr tusen år sen sist. men nu ska vi inte överdriva!

Idag i skolan kollade vi på film hela förmiddagen. En som hörde till vår SO kurs om moral&etik som hette Hotel Rwanda. Så himla hemsk men galet bra och faktiskt se värd. till skillnad från Schindlers list som är lite av samma typ så var den här riktigt spännande och fruktansvärd, precis som alla sånna filmer när man vet att det hänt på riktigt.

Hade också vårt sista spanska kp nånsin :( supersorligt!! jag har sagt det förut och jag säger det igen. Vi har på rikigt världens bästa spanska lärare!! gör alltid lektionerna sjukt kul samtidigt som man lär sig galet mycket spanska!!

blev lite stressat där nånstans när vi såg film till 11.00 hade spanska kp 11.15 och musik 12.00. men när allt var på plats var det som sagt dags för lite musik. Vi som var där var tydligen där för att antingen höja våra betyg eller för att behålla dom. inte ens vårmusiklärare visste varför, men han suger så det är inte så konstigt -.-'

Har nu också bokat in alla mina sista redovisningar, så på tisdag vid halv 11 kommer jag vara helt klart med mitt arbete på Kunskapsskolan Helsingborg. Helt sinnes. efter 4 fucking år!!

puss&ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0