så onödigt.

om igår var banal var idag ännu värre. mycket värre. vi började inte förrän klockan 10, vilket i och för sig var väldigt skönt. då skulle vi träffas på gröningen nere i stan för att grilla korv och typ umgås. och ja... vi hade om inte annat grov närkontakt med varandra med tanke på att det regnade hela tiden! så vi åt korv, eller ja eftersom att det var direkt efter frukost så var det nog ingen som var särskilt hunrig, och korv lockar ju sällan på morgonen.. men vissa åt i alla fall av de 400 korvarna som våra lärare hade beställt (ungefär 50 av oss 118 nior dök upp idag). 10 i elva fick vi gå hem... men då regnade det ännu mer och jag hade ju cyklat och kände inte sådär supermycket för att bli genomblöt så gick under Christians paraply till kullagtan där vi flydde in på Åhlens en stund och sen hade det minskat så då cyklade jag hem.

sen dess har jag bara suttit och degat framför datan. ingen vits att åka till stallet idag. Det är ju student så ingen rolig kommer vara där och känner att jag varit ute tillräckligt mycket i regnet idag. så det blir en total hemmakväll för mig idag... och imorgon. och på söndag! men men. jag klagar inte... eller jo kanske lite ;) haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0