robin hood

Är sedan en stund tillbaka från en sväng i stan med Andrea. Blev först bio, Robin Hood. sådär bra. inte riktigt min typ av film, men visst, den hade stunder som var riktigt bra!
efter det bestämde vi oss för att det var alldeles för fint väder för att åka hem och bänka sig framför tv:n så vi kördeebort till fria bad och norra hamnen och gick där lite grann. supermysigt, Guddvad jalskar sommaren!! herregud engångsgrillarna svämmar ju över på gröningen och det är omöjligt att inte känna att nu är sommaren verkligen här, på riktigt.

Så nu borde jag egentligen sätta mig att studera, men uppriktigt så orkar jag inte det. har två stora redovisningar imorgon (som ev. är samtidigt... upps!!) som jag inte riktigt kan ännu och det börjar ju bli lite tight! men men. det löser sig!

puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0